Thursday, December 30, 2010

senyum lebar sampai telinga


Bismillahirrahmanirrahim….

Ehem ehem ehem. Semua blog yang saya bukak pagi ni semua cerita pasal bola malam tadi. tak sia-sia usaha jurulatih yang menurunkan pemain muda untuk timba pengalaman. yela, kalau duk simpan yang muda-muda, pastu keluarkan yang tua-tua, bila yang muda tu nak ada pengalaman. hidup perlu perubahan. perubahan tak semestinya membawa kejayaan, tapi kita akan dapat lihat perbezaan dengan adanya perubahan. betul tak?

oh ya, tak kurang jugak yang cerita pasal fahmi si keeper yang dikatakan agak rendah untuk seorang goal keeper (betul ke?)

rujuk sini.

http://sharinginfoz.blogspot.com/2010/12/malaysia-juara-piala-suzuki-aff-2010.html


ini, ulang tayang semalam. ceh. balik rumah bukak internet terus taip aff+suzuki cup+final 2nd leg kat Google. dan ini hasilnya. =)

kat rumah kami malam tadi, kawan saya duk terjerit-jerit tiva!!tiva!! pada S. Kunalan. asal nampak lelaki india, dia panggil dengan nama tiva-sempena nama kawan sepejabat kami. apa motif sebenar, saya pun tak dapat nak pastikan.


Apapun, tahniah buat pemain atas kemenangan ni. macam biasa, saya dan partner shift memonteng keluar 3 jam balik rumah untuk makan sambil tengok perlawanan ni. heheh. Tak sia-sia. Hohoho.. harini baru terfikir, apa agaknya jiran-jiran fikir bila dengar kitorang terjerit-jerit semalam? Aiyakk…. Turun saham.


Actually harini saya dalam mood happy go lucky. Wah. Dah nak hujung tahun, cepat-cepat hati ni happy. Kenapa? sebab:

1. Apa lagi kalau bukan atas kemenangan semalam. senyum sampai ke pagi.

2. Harini dapat confirmation letter. Meaning to say, I'm officially working in Infineon Tech. Kulim. No more a trainee. Alhamdulillah… thanks God.

3. Ehem. Yang ni lagi buat saya bertambah-tambah happy. Gaji. Yaww…. Duit duit… di mana kau duit…. Heheh. Uishhh…. Zakiah, sila buat plan penyimpanan wang sekarang. -_-'

4. Ok. Yang ni last kot. Hari ni start cuti. Tak lama pun. 3 hari je. Tapi cukup bermakna buat saya yang tak cuti lagi selama 9 hari ni. tadi jugak sempat bersembang dengan kawan sepejabat pasal cuti percuma esok. Dalam pada dok ingat esok khamis, kawan ni tadi tegur. Zakiah, esok jumaat ye, bukan khamis. Haish. Memang perlu cuti ni.


masa untuk enjoy-enjoyan. tapi di mana? dengan siapa? nak buat apa? masih difikirkan.


2 comments:

Unknown said...

tahniah atas kerja tetap itu.. :)

cik kiah said...

terima kasih... =)