Saturday, July 24, 2010

srott...srott...kesat kesat hingus

ewwwwww.... tajuk kotor gila okeh. hahaha.....

cik kiah mengalami masalah kesihatan minggu ni. hari rabu dan khamis sakit tekak, jumaat sakit kaki, dan sabtu selsema. tapi sakit2 pun datang kerja tau... (memang la datang, sebab sakit tak teruk. hohoho). dan untuk hari2 yang saya tidak sihat itu, bos dengan lapang dadanya menyuruh saya duduk diam2 dalam pejabat dan tak perlu susah payah sarung bunny suit masuk ke fab. sayang bos saya ^_^ . semalam pula bos dengan baik hatinya menyuruh saya pulang ke rumah setelah melihat pekerjanya yang seorang ni berjalan terhencot2 masuk ke pejabat. see? betapa baiknya bos saya. heheh...

semalam jugak saya ke in-house clinic, dan doktor beri pain killer (yang belum dimakan walau sebiji pun) serta minyak panas untuk disapu ke kawasan yang sakit. huhu....

hari ini selsema. hanya telan panadol. tak pasti ini berkesan atau tidak. harap2 esok beransur sembuh. kalau masih tiada perubahan (atau makin merebak) mungkin akan ke klinik panel yang berdekatan. harap2 boleh sembuh cepat. hari isnin sudah mau kerja. dan jika anda mengalami selsema, adalah tidak selesa (malah tidak digalakkan ataupun tidak dibenarkan, saya kurang pasti) masuk ke dalam fab. takkan nak suruh saya duduk diam dalam pejabat? oh tidak.....




***************************************

*fab~ juga dikenali sebagai clean room. di kilang, ia lebih senang disebut sebagai fab. ^_^

No comments: