Wednesday, July 21, 2010

makan makan


bismillahirrahmanirrahim....

tengah2 makan tiba2 tergatal tangan nak post entri. oleh sebab dalam kepala dan mulut penuh makanan, so hanya dapat ppost entri tentang makanan jela. dan gambar adalah hasil carian google. tak sempat nak snap gambar sebab nafsu makan menghalang. kena turut nafsu makan ni. kalau tak nanti dia merajuk tak mau bagi kerjasama dalam soal selera makan.

jadi, mari lihat menu makan malam saya hari ini.


cendol


nasi dagang



sate ayam


ye.... semuanya berlemak dan berkolestrol. habis la kamu wahai zakiah.





*******************************************

* balik kerja terus pecut kereta ke pasar malam berdekatan stesen bas kulim. sejak tinggal di kulim, pasar malam sudah diangkat sama taraf dengan queensbay, dan tersenarai sebagai salahsatu tempat yang wajib dikunjungi setiap minggu.

** kawan2, jangan kaget jika anda lihat saya makin mengembang. huhu. saya sudah gemok!!!

*** nasib baik saya tak turutkan nafsu makan yang beria2 nakkan keropok lekor dan murtabak. ishhh..... tengok, nafsu makan saya sangat jahat. @_@'

**** kalau tak silap esok ada pasar malam berdekatan rumah. hehehehehehehehe.......

7 comments:

Anonymous said...

ko tue stau ak xckop berat bdn...mmg harus mkn byk2...hihihihi

uit kak...ade kete dh??...harus bwk ak jln2 ....ko kt kedah ke??...nieyh nk serang umh ko nieyh...ngeeee

cik kiah said...

aku dah mengembang la.hahaha....

err...keta pinjam je.baru keje.belum mampu beli keta sendiri.ahakz~

Unknown said...

kau tahu, selera makan aku pon naik gak sekarang ni.. semalam je 3 kali aku makan nasik.. biasa sekali sehari.. huh.. nampaknya, jubah konvo kena besar sikit la ni..

cik kiah said...

haha....ingtakan aku sorang je yg ada masalah suka makan ni. ada geng rupanya. bagus....

err.. tak dapat terima hakikat terpaksa pakai jubah konvo yg bersaiz besar. tak dapat terima hakikat yg aku gemuk! @_@'

Unknown said...

x pe.. kita ada seminggu lebih lagi.. KAWAL!! KAWAL!! petang-petang gi jogging.. hahahah..

cik kiah said...

hahaha...nafsu mkn aku tak boleh dikawal dah ni.hahaha....

seh,awal ko online?

macam mana dgn kerjaya cikgu? seronok?

Unknown said...

huh.. kau kena kawal nafsu tu.. kalo x nanti jadi kiah kembang.. hahaha..

ak on9 sebab semalam ak tido kol 8.. ak tido awal sebab aku demam jadi cikgu merangkap faci kem.. haha.. kem tu seronok sangat.. Tapi jadi cikgu ni kena kreatif sikit nak mengajar.. tu je yang letih sikit..