Friday, July 15, 2011

Selamat pagi



Bismillahirrahmanirrahim....



Salam and hi all....



Detik ketika saya menaip ni, jam kat laptop menunjukkan pukul 5.17 pagi. Masih awal kan? Iye.... Bukan saya bangun awal. Tapi saya belum tidur lagi. Mata anda tak salah. Diulangi, saya masih belum tidur. Tak tau la apa masalah dengan mata ni. Gatal sungguh malam-malam takmau tidur. Siang-siang sibuk nak mintak dodoi. Eiiii.....


So, bertemankan perkara-perkara di bawah,


(keropok ikan perasa pedas + manis)




(burger mekdi-tetibe teringin)


saya menghabiskan malam dengan menonton drama Korea. Gila betul. Kalau menghabiskan waktu malam dengan tahajjud ke, mengaji Quran ke, patut jugak. Huhuh. Ok, saya sedar tu. T_T


Semua ni tak lain tak bukan disebabkan saya selalu berjaga malam untuk kerja, maka mata dah tak boleh tune untuk lelap waktu malam. Padahal semalam tidur dalam 4 jam je. Ngeee....... Hujung bulan ni nak masuk shift pagi, kena retune balik mata nih.


Ada beberapa minit je nak masuk waktu subuh. Ayam kat luar dah berkokok sejak pukul 3 tadi dah. Nak mandi la. Ayuh kawan-kawan, bangunlah dari tidur, buka mata pandang ke sana~~
^_*



* Update (5.35 pagi): dengar bunyi orang kat hall. Ada orang nak pegi kerja la tu. Ok, mandi sekarang.

No comments: