Wednesday, February 16, 2011

kisah seminggu


bismillahirrahmanirrahim....

selamat malam semua.. jom tido.
haha. gila kalau takat nak tulis benda camtu. buang tenaga je menaip. heh.

ohh.. saya masih di kampung halaman terchenta. cuti seminggu kan... hak hak hak. haritu ramai makcik-makcik pakat duk tanya masa kenduri rumah jiran- berapa lama cuti? dan dengan penuh rasa rendah diri disulami perasaan gumbira di hati, saya menjawab- cuti seminggu makcikkk... dengan diiringi gaya sengihan yg boleh membelah muka kepada separuh. heh. seronok wehh.. menghabiskan seminggu tanpa perlu mengusutkan fikiran dengan hal kerja. pheww......

tapi...tapi tapi tapi.. jangan ingat cuti seminggu ni saya seronok-seronok kat rumah. tidak.... saya cuma free pada hari ahad dan setengah hari sabtu je. sabtu ada kenduri di rumah sebelah. takkan tak pegi kottt..... isnin- ke segamat 'coz ada hal nak dibuat. dan selasa sampai rabu (harini la), sibuk dengan kerja-kerja rumah. terpaksa menggantikan emak sebab emak demam. jadi sayalah yang bangun tidur basuh kain baju kemas rumah masak lipat kain sediakan ubat ayah dan macam-macam lagi tugasan seorang suri rumah. haha.. bunyi macam anak dara pingitan bukan? jangan tertipu ye. keh keh keh..

ohh.. di sini saya sertakan gambaran majlis. tema- merah hitam putih.

- arabian style -

- eheh.. jiran sebelah rumah. sila buat tak nampak muka berminyak tu. huk huk huk -

- selamat pengantin baru kak ida.. ^_^ -




okey... itu sahaja. saya nak tidur. masuk ni dah 34 kali menguap. jom.
zzzzzzzzzz~~

-_-

3 comments:

FurBall said...

cik aki plak bila nak kahwin???nape nmpak aki mcm makin tomei n tembam--bahagian pipi jew r!!

cik kiah said...

hah?betul ke??haritu ada gak org tegur, dia ckp aki makin berisi.ayokkk....makin gemk kah?
-_-'

FurBall said...

tak de r gemuk..ehehehe...