Thursday, February 10, 2011

kawan-kawan, jum balik kampung!

bismillahirrahmanirrahim....

selamat hari khamis semua!! jom mulakan hari ni dengan keceriaan berganda. senyum lebar2 sampai ke telinga ye kawan-kawan. :D

ehem3.. saya nak balik kampung. insyaAllah esok. dan saya dapat cuti seminggu! hoyeahhh...... *clapclapclap* ok sebenarnya cuma apply cuti 3 hari. dan hari selebihnya tu memang my off days. so campur semuanya, dapat la cuti seminggu. start harini sampai jumaat minggu depan. wahhhh.... bahagianya rasa. actually semalam baru apply cuti dari manager, itupun through phone coz manager cuti CNY. tapi oleh sebab manager saya sangat baik hati, maka dia terus setuju nak approve cuti 3 hari saya. wah wah wah. saya sangat hepi sampai tak tau nak cakap macam mana lagi. *senyum lebar sampai telinga lagi*

okeh. nak kemas barang, nak setel hal-hal lain lagi. ohh... nak beli baju kurung untuk kenduri kawen jiran kat kampung. tema merah hitam. aishh... mana nak cari nih.

until then, adios...
jumpa nanti.
doakan saya selamat pulang ke kampung dan kembali ka utara.
^_^



No comments: