Friday, September 16, 2011

Nyah Kau Dari Hidup Aku!!!!!


Aku benci dia. Benci yang bukan sikit-sikit. Banyak. Tak tau kenapa, ramai lagi wanita dalam dunia ni, aku jugak yang dia pilih. Hebat sangat ke aku ni? Istimewa sangat ke diri aku ni sampai dia acap kali datang menjenguk aku? Tolong la, aku tak pernah mintak disayangi macam ni. Aku tak pernah mintak dia hadir dalam hidup aku, mengintai gerak geri aku sehari harian. Aku nak jugak hidup bebas. Jauh dari gangguan dia. 


Selama ni, aku berdiam diri je tiap kali dia datang. Aku diam, terima apa je yang dia buat kat aku. Memang aku tak sudi terima dia, tapi aku tak tergamak nak halau dia. Minggu lepas dia datang, aku diamkan je. Tengok aku tak layan dia, dia pun blah dari hidup aku. Tapi minggu ni, dia datang lagi. Sakit hati bila tengok dia muncul lagi. Macam tak tau malu. Tak sedar diri, orang dah tak suka tak payah la terhegeh-hegeh lagi. 



Aku tau, kali ni aku kena kuat. Tak boleh berdiam diri lagi. Kali ni aku akan bersemuka dengan dia, sampai dia pergi jauh dari hidup aku. Kalau cara baik pun dia taknak ikut, aku akan guna kekerasan. Aku kena lebih agresif. Untuk menentang..











JERAWAT!!!!!





* ada tak petua nak mecegah jerawat? T___T
 

4 comments:

Unknown said...

cest!!!
aku dah dalam mood mendengar dah ni, lepas tu terbaca "jerawat".

hah. you got me. :)

cik kiah said...

heh.
takkan komen kosong je beb?
bagi la petua sikit.

Unknown said...

Nouvells Visage. Arwah sosilawati punya brand.
Sangat berkesan!!
Cubalah!!

cik kiah said...

Heh.. baru2 ni aku balik, makcik kat kampung aku syorkan sabun yang ada emas 24K tu. sebiji sabun saiz besar tapak tangan budak pun rege sampai puluh2. nanti aku tengok, berkesan tak untuk aku. muahahaha....